KontaktKontakt Strona glownaStrona główna

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pytania i odpowiedzi

Zadaj nowe pytanie »

Lista dostępnych pytań i odpowiedzi:

Data dodania:04-02-2015

Zauważyłem, że korespondencja do mieszkańców dostarczana jest przez firmę Inpost. Niestety firma ta ma dużo gorsze standardy niż Poczta Polska. Ostatnio dostałem avizo na list polecony, który musiałem odebrać w punkcie Inpost przy ul. Wysockiego 4B . Na avizo było napisane, że mogę to zrobić w godz 7 do 21, niestety na drzwiach agencji podane są godziny otwarcia 10 do 17 od poniedziałku do piątku. Jak mam odebrać przesyłkę jeśli pracuję w godz. 9 - 17? Nawet jeśli ktoś pracuje od 8 do 16 trudno mu będzie dotrzeć do punktu Inpost przed 17. Odebrałem przesyłkę dzięki temu, że mogłem przyjść do pracy trochę później. Domyślam się, że na usługę pocztową był rozpisywany przetarg i wygrała firma najtańsza, ale przesadne oszczędności nie są dobre. Zawsze można odpowiednio sformułować warunki przetargu. Czy coś się w tej kwestii zmieni w najbliższym czasie?

Data udzielenia odpowiedzi:02-04-2015

Szanowny Panie,

Sprawa funkcjonowania pkt. awizo In Post przy ul. Wysockiego jest nam znana i problem ten został wielokrotnie zgłaszany firmie pocztowej. Na cotygodniowych spotkaniach operacyjnych firma In Post zapewnia nas, że pracuje nad dogodnym, dla mieszkańców, rozwiązaniem tego problemu. Podczas spotkania w dniu 12.03 przedstawiciele spółki In Post poinformowali nas, że na przełomie marca i kwietnia punkt awizacyjny przy ul. Wysockiego 4B zostanie zmieniony na inny przy tej samej ulicy z większą dostępnością dla mieszkańców. Dodatkowo do końca kwietnia mają zostać uruchomione kolejne punkty na terenie Miasta Piastowa, zarówno po jednej, jak i drugiej stronie torów.

Z poważaniem;

Piotr Bąk - Kierownik Referatu Ogólno-Organizacyjnego

Data dodania:20-10-2014

Mm pytanie odnośnie przejścia podziemnego na stacji PKP. Miałam przyjemność wracać pociągiem z Brwinowa do Piastowa z w sobotę 18.10 o godz. 23:00. Ponieważ mieszkam po stronie od ul. Warszawskiej, zmuszona była przejść na drugą stroną po wyjściu z pociągu: - wiaduktem (cofając się i nadrabiając drogi) - lub przejściem podziemnym Oczywiście wybrałam podziemne przejście. Niestety BRAK jakiegokolwiek OŚWIETLENIA uniemożliwił mi to. Nie miałam latarki ani telefonu którym oświeciłabym sobie drogę. Na szczęście pojawiło się dwóch innych mieszkańców przygotowanych na tę niemiłą okoliczność (oszczędności???), którzy mieli ze sobą latarkę! Mam pytanie, kto jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo mieszkańców i przejezdnych w Piastowie? W mojej ocenie jest to niedopuszczalne i powinny być wyciągnięte konsekwencje służbowe. Moim szczęściem było to, że nie szłam z dzieckiem i nie jestem osobą starszą, którzy zapewniam, nie mieliby jak przejść.

Data udzielenia odpowiedzi:03-11-2014

W odpowiedzi na Pani pytanie, uprzejmie informuję, że właścicielem i zarządcą przejścia podziemnego w Piastowie jest PKP PLK S.A. Urząd Miejski w Piastowie nie ma bezpośredniego wpływu na wyłączenia prądu w tunelu. Natomiast w przypadkach powzięcia informacji o usterkach natychmiast zgłaszane jest to właścicielowi obiektu w celu ich usunięcia.

Zastępca Burmistrza Miasta Piastowa Zdzisława Zielińska

Data dodania:07-10-2014

Witam Mam pytanie odnośnie kart dużej rodziny ,czy u nas w Piastowie tez to funkcjonuje tak jak i w Pruszkowie i wielu innych miastach . Proszę o informacje pozdrawiam

Data udzielenia odpowiedzi:23-10-2014

W Piastowie wydawana jest ogólnopolska karta dużej rodziny w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej (MOPS). Należy pobrać wniosek ze strony Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej lub w siedzibie MOPS. Wszelkich informacji udziela Pani Feluch Beata lub kierownik MOPS. Obecnie karta uprawnia do zniżek w wielu instytucjach na terenie całej Polski.

Katarzyna Stencka-Olaszek
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

Data dodania:13-09-2014

Witam, mam pytanie odnośnie ulicy Powstańców Warszawy. Mieszkam na tej ulicy- czy doczekamy się kiedyś chodnika dla pieszych? Ulica jest tuż koło szkoły nr2 i nie ma ani chodnika ani żadnych pasów do przejścia. Mam małe dzieci, jedno właśnie poszło do szkoły do 1klasy i do szkoły chodzimy ulicą. Trochę to dziwne że w pierwszej kolejności modernizowane są dalsze mniej uczęszczane ulice a ulica Powstańców Warszawy którą dzieci idą do szkoły i mieszkańcy do kościoła nie ma nawet chodnika, nie wspominając o przejściu dla pieszych koło szkoły (przechodząc przez tą ulicę). Liczę że będzie uwzględniona modernizacja tej ulicy w niedalekiej przyszłości. Pragnę też wspomnieć o ulicy Lelewela na której jest przedszkole i też nie ma chodnika i trzeba chodzić z dziećmi bokiem ulicy. Z powarzaniem Ewa Malinowska

Data udzielenia odpowiedzi:25-09-2014

Odpowiadając na pytanie wyjaśniam, że w bieżącym roku został wykonany wodociąg w ul. Powstańców Warszawy, co stworzyło mieszkańcom tej ulicy możliwość korzystania z wody miejskiej.
Doprowadzenie przez mieszkańców przyłączy wodociągowych do własnych posesji, wiąże się niestety z koniecznością wykonywania wykopów w jezdni i rozbiórki istniejącej nawierzchni.
Biorąc pod uwagę powyższe oraz kryterium gospodarności , inwestycja polegająca na przebudowie ul. Powstańców Warszawy wraz z niezbędną budową odwodnienia i chodników może być brana pod uwagę w planach budżetowych miasta , dopiero po podłączeniu posesji mieszkańców do wybudowanego wodociągu miejskiego.
Natomiast budowa chodników w ul. J. Lelewela wymaga przesunięcia ogrodzeń na odcinku ul.Królowej Jadwigi ( od Al. Krakowskiej do J. Lelewela) oraz na długości (od przedszkola do ul. Warszawskiej).
 

Burmistrz Miasta Piastowa Marek Kubicki

Data dodania:10-09-2014

Witam Moje pytanie brzmi: kiedy ulica Błońska ta gorsza doczeka się wodociągu i poprawy nawierzchni oraz chodnika. Który sami układaliśmy kilkanaście lat temu. Tym razem chciałbym uzyskać konkretniejszą odpowiedź, nie zdawkową, ponieważ pytam się już któryś raz.

Data udzielenia odpowiedzi:17-09-2014

W odpowiedzi na Pana pytanie uprzejmie informuję, że ze względu na ograniczone środki finansowe w budżecie Gminy, nie planuje się w najbliższym czasie budowy wodociągu jak również nawierzchni ul. Błońskiej, na interesującym Pana odcinku.
Jednocześnie wyjaśniam, że o realizowanych zadaniach inwestycyjnych w danym roku, decyduje Rada Miasta Piastowa, zatwierdzając budżet wydatków na rok bieżący.
W związku z powyższym, nie jest możliwe, określenie terminu wykonania interesujących Pana przedsięwzięć budowlanych.

Marek Kubicki Burmistrz Miasta Piastowa

1 2 3 ... ... 78 79 80 »