KontaktKontakt Strona glownaStrona główna

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ogólne

BURMISTRZ MIASTA PIASTOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W REFERACIE GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI

  BURMISTRZ MIASTA PIASTOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W REFERACIE GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI

07-11-2013


BURMISTRZ MIASTA PIASTOWA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W REFERACIE GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI

1. Wymagania niezbędne:
a/. obywatelstwo polskie,
b/. wykształcenie wyższe (geodezyjne),
c/. min. 6-miesięczny staż pracy (w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku),
d/. dobra znajomość prawa administracyjnego, cywilnego, geodezyjnego, przepisów o gospodarce nieruchomościami, zamówień publicznych,
e/. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
f/. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
g/. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,

2. Wymagania dodatkowe:
a/. komunikatywność,sumienność, wysoka kultura osobista, samodzielność, odpowiedzialność,
b/. umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego
podejmowania decyzji,
c/. znajomość obsługi komputera.

2. Zakres wykonywanych zadań:
a/. prowadzenie spraw związanych z mieniem gminnym,
b/. prowadzenie spraw związanych z podziałami nieruchomości,
c/. prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat adiacenckich,
d/. prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia,
e/. prowadzenie spraw związanych z realizacją roszczeń wynikających z art.36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

3. Wymagane dokumenty:
a/ życiorys (CV),
b/ list motywacyjny,
c/ kserokopie świadectw pracy,
d/ dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie,
e/ inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f/ kwestionariusz osobowy,
g/ oświadczenia:
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym procedurą naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko pracy – w referacie Geodezji i Gospodarki Gruntami” w siedzibie Urzędu pok. nr 2 w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urzędu : 05-820 Piastów, ul.11 Listopada 2 – w terminie do dnia 6 grudnia 2013r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Ofert odrzuconych nie zwracamy.
Burmistrz Miasta zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Miasta Piastowa www.piastow.pl - w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu .

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458.)”.

Po pomyślnym przejściu etapów naboru z wyłonionym kandydatem, pracodawca - Burmistrz Miasta Piastowa zawrze umowę terminową o pracę na okres 6 miesięcy / służba przygotowawcza / . Jeśli po tym okresie Burmistrz Miasta Piastowa uzna , że pracownik spełnia wymogi na określonym stanowisku może z nim zawrzeć umowę o pracę na czas nieokreślony.
 

« Powrót